borde man?

Försökte ju tidigare i somras komma igång igen med allt detta. Lyckades inte särskilt bra.
Jga kan ju bortförklara mig med att jag åkte tillbaka till Lom & Norge. Det var en sjukt härlig sommar.
Mycket kärlek och mycket vänner ( och mycket jobb) och en del alkohol.

Efter 2 månader och 6 dagar åtevände jag till Falun. Lite trist då jag hade börjat hänga lite med en nörsk pöjk, men också skönt att komma hem. Hann också med att göra ett klassiskt "sommar-i-göteborg" besök. Hängde i skärgården och sen på way out west. Det hela var bara riktigt bra!

Nu försöker jag i vanlig höst anda ta tag i mitt liv. Håller på o tar körtkort nu för fullt och har smygit igång med träningen igen.

Ni kommer få ta del av en spännande höst mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback