jakten på transibiriska * 2

Har ju inte riktigt filled you in på resefronten.


Sista helgen i Oslo har tickat førbi. Jag jublar inte. Oslo ær kul.

2 dagar kvar på jobb efter idag. Jag jublar, som jag har længtat efter 3 mån ledighet.

Det som ær fixat nu ær iaf-



  1. Tåg biljett den 10 april: Mot stockholm, Mot værthamnen!
  2. Færja den 10 april: Mot helsingfors
  3. Hæng i helsingfors den 11 april. Vi kør uteliggar stilen.
  4. Tåg tidigt den 12 april mot St: Petersburg
  5. St petersburg hæng + Moskva hæng innan den 17 april= transibiriska jærnvægen!

Det vi væntar på nu ær att få tillbaka våra pass från den mongoliska ambassaden. Detta børjar sakta løsa sig...





Kommentarer
Postat av: Malle

Jag tror du ska få utveckla det hela för jag förstår inte riktigt. Vad gör ni när ni har åkt klart på tåget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback