2 månader och en vecka senare...

Skriver mitt första inlägg på ett bra tag. Måste värma upp lite innan jag kör på riktigt. treva mig fram, så att säga.

Har nu kommit hem efter en resa på tåg. Trans-mongoliska var verkligen en hit med softa tåg och slapp stämning. Vi rusade genom Finland,Ryssland,Mongoliet tills vi till slut kom fram till Beijing och Kina.
Ryssland är verkligen ett tips till allmänheten. Vilket jävla skitland? men fy fan va bra det var ändå.

I Kina tågade vi vidare genom storstäder, öar och toppar. Jag tror vi nästan spenderade 3 veckor där och det var intressant. Synd bara att kineser smaskar.

Vi gled sedan in i Vietnam för att upptäcka lite rester från kriget och favorit staden Hoi an. 15 dagar senare flög vi för första gången till Bangkok där vi spenderade 3 nätter innan vi flög hem igen.

jag är super nöjd

Nu har jag vart hemma ett tag( en vecka i Falun). Har hunnit rösta i eu-val och kollat på Bruce för 3 gången i Stockholm.
Firat glada studenter och dansat på husgården.

Av någon jävla anledning håller jag också på att bli förkyld. Det är någon slags tradition för mig att alltid bli sjuk när jag kommit hem efter en lång vistelse i något annat land. Dålig stämning.

Jag kommer tillbaka snart igen med bilder och andra glada tillrop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback