Jobbhärvan

Ojojoj, trasslade in mig i något slags jobbnät då jag inte kunde säga nej till något jobb. Tog ändå mod till mig och ringde till min restaurang jag jobbat på nu i nån vecka och sa att jag fått något annat. Det var verkligen jobbigt!
Dom var verkligen jätte trevliga där, men ca 3 dagars jobb i veckan försöjer inte en lenny in Oslo. Goodbye Lamson my friend.

Nu istället jobbar jag med Truls och grabbarna på boksentralen. Går upp alldeles för tidigt och säljer böcker till barnehagar. Man kan bli rik på skiten om man är duktig. Jag är inte duktig än så länge.

Men, jobbhärvan är icke slut. Anette på kelly services ringde här om sisten och erbjöd mig en intervju till get ( som jag inte heller kunde säga nej till) Både Kattis och Lollo jobbar ju på get så jag tänkte att det var en bra idé.

Jadu, vart ska jag sluta någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback