Boksentralen och livet i Oslo

Jobbar på ett rätt trist jobb. Kanske skulle vara kul om jag hade haft lite talang för det. Men vem fan är egentligen bra på att sälja böcker?

Så just nu sitter jag hemma. Tog ledigt för jag skulle vänta på postmannen. Bor i ett kalle anka land så då lär man göra sådana saker. Vänta på en postman som kommer mellan 10.00-16.00...

Träffade iallafall på honom men postlådan var tommare än tommast. Vi har ju skrivit c/o på hon som egentligen bor här. Dumt då hon har eftersänt sin post någon annanstans. Ingenting löste sig direkt . Så nu sitter jag och halvskolkar lite från mitt jobb ( som slutar 15.00), det kändes liksom som en onödig grej att komma o jobba i en timma.

Det kostar fan över 1000 spänn att byta lås på en postkasse i detta land. Är det dyrt? skulle tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback