Oslo, en växande by.

Jo, Oslo shreddar upp i mina ögon. Har börjar gå riktigt bra på boksentralen nu och det känns ändå rätt soft att hänga här. Självklart finns det en del punkter som är rätt onice fortfarande och vissa grejer känns inte sådär jättekul. Men helheten växer och det lär man skåla på!

Ska på en 2 arbetsintervju på get imorgon. Dom vill att jag ska fixa någon slags "låtsas" presentation och snacka om get's fördelar. Jättejobbigt. Skulle nog kunna jobba kvar rätt lätt på det jobbet jag har nu...men ska iallafall dit och "get intervjuad", sen får jag se vad jag väljer OM jag får det.

Annars då? funderar på att besöka Göteborg till helga...

PIZ

 

Kommentarer
Postat av: moa

nej sthlm! kom till sthlm!! <3

2009-02-03 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback