Home sweet Dalarna

Hej alla nyfikna

Sitter faktiskt hemkommen i min favorithood Dalarna/Falun. Här ska jag spendera helgen med min kära familj och lite goda vänner. Som jag har längtat.

Planen idag var att glida ner på stan för att utföra diverse inköp. Glömde min deo i Oslo så nu luktar jag manlyman då jag lånat farsans. Kanske borde man köpa sig en ny? skulle inte tro det.. men däremot ska det inhandlas vin för hela slanten.

Annars finns det storslagna planer för helgen, bland annat lite bräda i bjurs. Old school BB var inte igår så det kommer nog bli grymt, speciellt då det landar lite nysnö på marken idag.

Hoppas vi ses, dags för shopping,flanering, trivsel i färgstarka Falun.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback