du-du-du-du-du-du BATMAN!

Igår anslöt jag mig ännu en gång till bygden Lom. Folk hade vandrat långan väg, facklorna var tända, rockarna var påslängda. Vi snackar bygdakino x 2. Denna gång var det Batman, The dark knight. Fantastisk film, jag bestämde innan att jag skulle vara batmobile i filmen, vilket jag inte ångrar.




Vet att jag inte borde ta upp Heath ledgers storhet, som redan har blivit publicerad i hela världens tidningar. Men jävlar, vilken man. Todelly not overrated!

En annan man som inte är överskattad är fan Batman himself. Christian Bale, i till exempel American Psycho, obehagligt bra snubbe..obehagligt bra film.

Men nu ska jag sluta hänga med Nils-Petter Sundgren och greppa sombreron, taccos ikveld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback