vineri och annat tok

Idag tog jag mitt första steg som 20-åring in på det svenska systembolaget och inhandlade, inte bara 1 utan 4 vinflaskor.  Dumt tänker ni då, kanske? nej, för 2 flaskor är Lollos. Jag inleder min karriär på bolaget like a smooth criminal.

Sen fikade jag med jonny. Det jobbar en så jävla soft lady på bibliotekets fik. Jag vill nästan åka ner och hänga med henne, så soft är hon. Som en boll kommer hon tillbaks till mig!

vad är upp med juldagsstressen? det är inte ens november och redan är folk som tokiga.
Man vet ju hur det går. Det går åt helvete på juldagen, för exakt alla inblandade. Är det något man behöver stressa fram till?
Kanske, trots allt så är jag också en juldagen-älskare....eller? vad minns man? egentligen?








Kommentarer
Postat av: moa

haha, jag var den enda som njöt av juldagen (tror jag för jag minns knappt någonting)! eller vänta. det var endast förvirrande (tror jag för jag minns knappt någonting)!

Postat av: Malin

haha ja mørdarbacken har jag oxå hørt någon gång. Vad ær det før backe? Jag bara nickar, skrattar lite och sæger ja. Det fungerar bra.

Grattis i efterskott :D Kænns det som om du ær mycket ældre och klokare?

ooh ja, juldagen. Ska vi hænga på juldagen?!

2008-10-31 @ 14:32:59
URL: http://mmmalin.blogg.se/
Postat av: erik

"åh åh åh mysterium - trons gåva är mysterium - åh åh åh åh åh å mysterium" etc.



vad kan man egentligen veta? jag tänker vara lika packad iår.

2008-10-31 @ 19:16:55
URL: http://www.drugsandthugs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback