Om det bara blir bättre väder så kanske..

Det blir så kallt att vara ute om det är dåligt väder. Att vädret inte kan förstå det är för mig helt obegripligt.
Igår var jag på underBAR och hade oerhört höga förväntningar, eftersom jag fått för mig att det är så himla kul.
Jag fick jätteont i magen och gick hem istället. Köpte en hamburgare på sibylla men kastade den i ån och försvann i dimman.
Fredagen var helt klart en bättre dag.

Är lite lågmäld idag då jag blir ledsen när inte alla mina vänner finns i Falun. Allt blir så mycket roligare då. Jag gillar de tappra själarna som fortfarande befinner sig här. Salut för er!

Nej, men inte ska man hänga läpp. Jag är hemma och det känns skönt. Skönt och krångligt på en och samma gång. Men imorgon ska jag börja ta itu med saker och ting. Jag funderar på att till och med skriva en lista. Jag känner att jag är redo att släppa sommaren och kasta mig in i nya tider, jag ska iallafall försöka. Ett bättre jag! hurra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback