packlös

det närmar sig midnatt och jag har fortfarande inte packat. Väskan gapar tom. Varför hatar jag att packa? kanske är det kopplat med min flygrädsla. Alla är flygrädda nu för tiden, men vem vill flyga genom luften, raketfort, och veta att "näedu......., nu är det slut". Ska köpa ett blandband med kognitiv beteéndeterapi på, då kanske jag kommer igång med att packa sen också.

Nej, så farligt är det inte. Försöker tänka på att flyget är det säkraste färdmedlet och bla bla bla. Men inte nog med att det är obehagligt och att alla piloter sluddrar så är det sinnesjukt tråkigt också. Långflyg borde heta kortflyg och där med basta.
Tyckte faktiskt det var kul att flyga för ca 4 år sedan..vafan tänkte jag med? finns inget som är kul alls.
If we were meant to fly, we would have wings. Som en smart man sa!

Näedå, jag vet till 90% va ska jag ha med mig och allt är tvättat och klart.

tummen upp?

Kommentarer
Postat av: Mallebralle

yes! En læsare, det glædjer mig vældigt mycket att det ær åtminstone en som tar sig tid i vardagen att se vad jag gør, eller kanske mer skriver :)

Jag får ønska dig en trevlig resa :D Ni kommer att få det jætte bra tror jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback