Blue orchid och dimmiga tankar

Det är tur att jag inte bloggat de senaste dagarna, det hade med högsta sannolikhet stått en massa trams.
Försvann i någon slags helgdimma och blev invaderad av kryptiska tankar och nojor. Och idag är jag, till följd av detta, trött.

igår svamlade jag hemåt halv 5 efter den mest uppstyrda efterfest jag besökt. Groggbord, meckhörna och skivspelare med anläggning och dj's. Trampade takt i 3 timmar och tyckte det var rätt ball. Innan det så satt vi hemma hos dubbel J's och jag drack mitt 48-kr vin, som var förvånansvärt gött.

Mina kära föräldrar har även hunnit med att fylla år och det har blivit middagar och bubbel. Alltid trevligt. Det borde sluta vara dimmigt ute nu, förstår ju inte om det är i mitt huvud eller bara runt om kring mig. 5 dagars dimma, INTE OKEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback