Nu åker jag iväg. Igen.

Om bara några minuter bär det av till Tyskland,Nürnberg och Rock im Park! Ska verkligen bli spännande och se om vi överlever och också väldans roligt.
image369



Kommer hem nästa tisdag igen ( förhoppningsvis) och försvinner, nästan, lika snabbt igen. Åker till Lom på Onsdag morgon.

Vill inte säga hejdå till alla!! Sa precis hejdå till min man och jag dog inombords. Så jävla inte okej att inte träffas igen på flera veckor!! usch, it's breaking my heart.

Men, jag hoppas att jag får se er alla snart igen



....och MOA jag kommer sakna dig oerhört! Puss på dig Bébé

Kommentarer
Postat av: moa

detsamma nea!! i'm gonna miss u forever som aaron carter sjöng en gång. men eventuellt midsommar i lom. skulle ju vara grymt. ha det grymt i tyskland! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback