Ett liv i Norge

Ær ett behagligt liv. Førutom att vinet ær så fruktansvært dyrt. Inge blancen så långt øgat kan nå.

Hær om dagen serverade jag ett av Norges kændaste band >"hilbillies" eller något liknande kallar dem sig før. Løjligt!
Man skulle kanske kunna påstå att dem ær Norges svar på Gyllene tider? eller vad vet jag?
Det var folkfest i Lom, men då låg jag och sov før jag skulle upp med tuppen och jobba. Nog lika bra det.

Igår kollade jag,brudarna och 2 norrisar på ca 3 filmer. Film ær kalas! Och på onsdag ær det projektor nere i baren med sverige matchen. Som tur ær hejjar alla på Sverige i detta land. Heja heja! Då blir det fest utan dess like. Før dem kommer att vinna. Fo sho'


Kommentarer
Postat av: LÅMAN, nummer 47 på ryggen

kanske norges svar på DIE TOTEN HOSEN för tusan

Postat av: moa

nea! saknar dig med!! hur mycket som helst. jag och marty är helt vilsna utan er, såhär går konverstionerna minst en gång i veckan: "ska vi styra upp nåt, typ en fest? vi kan ringa nea lollo kata... nej just ja. de är ju i norge."

sen sitter vi där i vår ensamhet och saknar er. hoppas du mår fint! pusss!

2008-06-18 @ 09:32:14
URL: http://moetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback