Blancen tog mig!

Festival+Tyskland=wuøøøh! va skedde? Likt Peters vænstersvæng befann vi oss i gamla natzitraktren, Nürnberg. Vi hittade Frænky's och dess innehåll och førsvann sedan in i en 5 dagars dimma.  Allt kan ha varit en drøm? finns Face? benja-min, och de andra grabbarna?  Jag visste iallafall att Rage against the machine fanns, men det visste inte jerk. He was sleepy. Rage, the streets, babyshambles,prodigy, offpsring,metallica, in flames och så vidare. Dem var alla dær jag befann mig. Hej på er, sa jag och skålade i blanc.

Die Mauer tog mina knæn och slængde dem åt helvete. Var iallafall helt slutkørd vid hemkomst. På grund av ælgande skæmt, før mycket frænky och før lite værdighet. Jag firade med att gøra två mål før Sverige, YES! Och med de så læmnade jag æven landet lika fort. Nu ær jag i Norge igen. Ser man på?



http://www.youtube.com/watch?v=BvzbDwZxFJw

Kommentarer
Postat av: J-dawg

det här var det mest intärna inlägget jag någonsin sett.



AND I LOVE IT !



ps. gruset i halsen är fortfarande kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback