3 fallna svenskar

Midsommarfest igår här i Norge. Svenskt när det är som bäst. Vi dansade runt en hemmagjord midsommarstång i våra fina blomsterkransar på huvudet. Allt slutade i kaos och 3 svenskar valde att call it a night, så att säga. Vodkan hade sagt sitt. Men väldigt rolig kväll och mycket kult att tala om idag. Vi var ett stort gäng med bakfylla som hängde på "rosa rummet" och glodde på film och åt chips. Vi gick sedan och hyrde " The darjeeling limited" som handlar om tre bröder som åker på  någon slags själslig resa på ett tåg i Indien. Man kände igen sig a lot. Sen åt vi pizza på Nordals också. En trevlig dag i misärens tecken!

Förresten, det spökar på det här hotellet.





  • Sverige och Norge, as friends
  • Jag och Kathy
  • Jag och Jorrit
  • Fylledans runt stången
  • Jag och Mikal
  • Mikal är Norges svar på Ersnt K!
  • Heidrun och Lollo

Kommentarer
Postat av: moa

vännen! saknar dig me :( och en bruce skulle ju inte sitta fel. jag vill genast att du berättar allt om spöket. som du vet är jag en expert och har satt en miljard avsnitt av "det okända". så bring it! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback