Lite vissen

Börjar känna mig en aningens förkyld. AHH SHIVAS FÖRBANNELSE!! blir jag mongo förkyld nu så ser jag det som ett straff från ovan/under. Blir att halsa i sig manderiner och apelsiner, helst med skalen på. Ner ner, fort ska det gå. En och annan C-vitamin tablett kan gärna få gästa. Gäster med gester

Igår vann jag och Katarina på TP. Se det såhär: vi är bäst. Innan det så värmde vi alla opp med lite "Neger och president", jag blir aldrig trött på det kortspelet.

Nu ska jag använda varje sekund ( efter dessa spillda blogg-sekunder) att hänga med min kille. För han är jättebra och honom vill jag inte lämna. It's a hard knock life, som Jay-Z skulle rappelirappat. Mitt mål med resan är iallafall att finna ett par "Kanye West-Stronger-brillor" till honom. 2½ månad är inget som vi inte kan fixa! lätt zom en plätt!

image309


Dumma vinter som gör mig vissen. Men den är fin iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mallebralle

Hej vännen =) Vad roligt att höra från dig! Jag jobbar som diskare så jag står för den trevliga stämningen i köket :) Vad roligt att du ska iväg och resa, synd bara att vi inte han träffas innan vi drog :( Men ta hand om dig där nere och sola lite åt mig med :) God fortsättning! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback