last night in Texas

Det jobbiga med att åka iväg så lång tid är att säga hejhallihejdå till alla nära och kära. Jag skulle vilja plocka ner alla i en liten ask, ta fram ibland och klappa på huvud.
Spenderade my last night in zie bed. Gissar på att det inte blir många vargtimmar sömn i natt eftersom jag lämnar hus&hem 5 på morgonen.

Har haft en mycket trevlig sista tid i Falun.



Moa och Linnea greppade singstar mikrofonen. Linnea var singstar virgin, sådana är sällsynta i våra dagar.



Nyårsdukningen. 5 myror är FÄRRE än 4 elefanter, DICK!



Tissel,tassel och skratt på spelkväll hos Erik


Min man




Igår så var det pizzakalas här hemma. Det resulterade i många skratt och att Lenny nu har extremt mycket pizza i sin kyl. Vi hade extra roligt åt " skvätt skvätt, schh...du blir våldtagen". Jag fick självklart luta mig så mycket jag ville mot Williams bröst, även om jag försökte avstå exakt hela tiden. Vi var en blandning av boys and girls. Matty,William,Erik,Jonny, Jag, Malin, Lollo, Kathy, Lottice och sen kom Toste.

En mycket fin avslutning. Nu ska jag ta tag i saker och ting. Äta en långsam frulle och sen packa like crazy!
Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback