Jag är en rädisa

Vafan i helvete! på Onsdag åker vi. Indierna kommer äta opp mig alive. Vill inte tänka på allt jag lämnat, tänker hellre på hur roligt vi kommer få, hur sjuka vi kommer bli och vilka äventyr vi kommer slukas upp av! Det där med sjukdom är inte så kul att tänka på. Dock.

Idag fikade jag med Eliten* (- Figge, varför kan aldrig hela eliten samlas någon gång?) Men Katarina tog hans plats, vilket funkade superbt det med! Fikat var gott, Monarken var med. Härligt!

Jag har köpt en klocka, vuxna människa!!

Spelkväll hos Erik ikväll




* En folkgrupp/ grupp med folk som är lite bättre än alla andra på en specifik sak, i detta fall, allt.
Eliten består av 6 glada,muntra,sågningsglada personer.
Moa F, Linnea P, Erik M, William A, Mattias W, Erik P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback