Hello India

Haer pa bloggen var det inte mycket till fart, det ma jag erkanna!  Har skrivit diverse inlagg pa resedagboken och daer finns aven fina bilder. Taenkte att detta kunde bli den lite mer "vuxen forbjudna" bloggen. Men, hitills har det inte hant mycket forbjudet, det enda ar typ att vi rokt, vilket inte ar forbjudet nagonstans.
Indien ar ett land att forundras over gang pa gang.
Det ar inte latt att bara resa 4 unga tjejer, men eftersom vi ar bast pa det mesta gar det ratt sa smartfritt anda!

Jag foreslar att ni forflyttar er till resedagboken, "Thunder road", aven om jag kanske kluddar en skvatt har med!

hoppas ni har det bra! puss

Kommentarer
Postat av: Kerstin

WOW! inser just att vi är på nätet ca samtidigt du och jag. ball. hoppas allt är grymt. jag har precis spikat en faluresa i februari och sörjer att du inte är där då. PÖSS OCH KRAM

2008-01-15 @ 15:33:42
Postat av: Malin

FF blogg är jag väldigt uppåt till!

2008-01-23 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback