Hejdå 2008

ah, det bästa året på länge har nu valt att säga adjö. Skrapa av fötterna, nu blir det ett nytt år.
Sitter och blickat ur över Faluns iskalla konturer. -15 och snö, that's that.

Under detta år har jag hunnit besöka hela 8 länder, varit med om obeskrivliga saker och träffat nya människor.

Vi kör väll

Bästa med 2008:
en 3 månaders långresa startades, Pushkar i Indien, vi besteg toppen kala pathar i Nepal, vi träffade vänner för livet i Thailand, Maj-månad i Falu city, alla dessa banken kvällar, Rock im Park i Tyskland och alla älgande skämt som kom till liv, sommaren i Lom/Norge, tema fester i Lom, Vin, Bruce Springsteen på ullevi den 5/7, besökarhelg i Falun under Augusti, min 20-års dag med halloweenfest, Obama vann, en vecka i höstens Stockholm, New york och Boston, julhelgen 2008

Sämsta med 2008:
långa månaders saknad av vänner och familj, resans baksida-sjukdom, dumma misstag, kärlek tog slut,
oerhörda mängder av jobb,  en lång rehabmånad, ingen snowboardåkning hanns med, heath ledger dog ( han var mitt guilty plessure), vänner flyttade iväg. igen.

2008 har varit det mest händelserika året i mitt liv, jag hoppas 2009 pallar trycket. Fo sho'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback