"Stångstjärn, en tjärn för alla"



Jag är nästintill frisk, men det vart ingen steppning idag ändå. Skämmes tammefan! Däremot log solen mot mig och mina raybans. Jag och mina två oduglingar till arbetslösa vänner tog bilen till källslätten för en picknick i det gröna. Trodde vi! vi hittade inte till Källslätten och fick åka till stångstjärn istället, besegrade som vi var.
Men stångstjärn dög rätt bra det med. Vi tog kol på all fin "naturstämning" genom att dra på ipoden på högtalare och lira Micke Jackson, som ett fett fuck you till allmänheten: YEAH!



  1. stångstjärn
  2. fika
  3. Katarina och Lollo



Sen kom vi att kupan var öppet, eftersom det är tisdag, och vi spurtade ner till city iförda våra gummistövlar.
På kupan fann jag en kreation som borde ha stängt sina portar vid 80-talets slut. Nu öppnade den upp sin famn för mig. Den har allt: Guld,svart silke och guldkedja. Jag säger bara: funky fresh den 7 maj!
Lollo fann också sin guldvän och vi kommer nu få hela kåren att tappa hakan.
Med det sagt, åkte vi sedan hemmåt, mot skilda vägar.

Kvällen har sedan spenderat med samma människor. Vi har druckit te och ätit glass. Arbetslöshet for the win!

Imorgon ska vi pröva på att sodastreama obo'y, häng med oss då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback