Rock im Park och Göteborg

Idag åker jag till Göteborg med min syster,Patrik och Lovan. Vi glider först förbi Fjällbacka och hälsar på Karro och Emma för att sedan fortsätta ner mot Götet och brorsan. Det kan ju bli en trevlig liten tur!

Kärran stegade med bestämda steg hem från stockholm här om dagen, så det har blivit lunch på kopparhatten med ett flertal "flummiga" kidz och igår vart det emmaus och lunch hos Moe, det var även då vi kom på att man flitigt använde ordet "flum" när man gick i mellanstadiet. Flummigt! ( Varför finns det ordet??)

Inte nog med det, på kvällen beställde jag och 4 glada pågar biljetter till Rock im Park i sommar 6-8 juni! Mot Tyskland, Rage against the machine, The streets, Offspring, Reben, läderväst. Jag gissar att det kommer bli galet!
Sen måste jag typ springa upp till Lom/Norge eftersom min plan var att börja jobba direkt efter det.

Då avslutar jag detta med lite indiska visdomsord

image345

starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback