Pengar är inga problem...

Igår bjöd Falun upp till dans och sprit. Det gjorde mig dum och det slutade med att jag brände upp mina pengar, stolt hojtandes " Pengar är inga probleem". Det handlade dock bara om en 20, men tydligen så är det olagligt att förstöra pengar. Förlåt Selma!

Vi startade upp hos Moa och det goda vita sipprade ner, alldelles för fort, i min hals. Sedan spatserade vi ner till källaren ( jag tog också ut en 5 hunka, som nu är schlut..), kvällen var rolig och spenderbyxan satt sannerligen på.
Sen flydde vi mot Sibylla och inhandlade en tunnbrörulle= ÄKTA DALARNA! jag har saknat tunnbrörulle, trots att jag nästan aldrig äter det...

Idag mår man ju som man förtjänar, mardrömmen om brinnande pengar visade sig vara sanning och en ny söndag gryr.

image317

Kommentarer
Postat av: skronken

det goda vita? är det vad jag tror det är?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback