Kanske?

Kanske borde man da upp bloggandet? fast vid det här laget har jag väll tappat bort de få själarna som läste.
Nu är jag iallafall hemma från min trip in Asia. Kom faktiskt hem för precis en vecka sedan.

Som ni förstår så hade jag den bästa tiden i mitt liv och jag önskar att jag hade tid och ork att skriva ner allt här, men ack. Tid har jag väll rätt gått om iofs. Ångesten börjar klampa på och ifrågasätter vad mitt nästa projekt ska bli. För det första tänker jag chilla ( som om jag inte gjort de dem närmaste månaderna..) sen tänker jag nog åka tillbaka till Norge för att sedan åka till Usa och åka på roadtrip med två av våra nyfunna vänner ( Andrew och Alex, Texas) och tjejgänget. Jag känner att jag inte är klar med världen ännu, icke sa nicke!

Idag ska jag tillbaka till ett gammalt jobb här i Falun, Carianna. Ska hjälpa till på en middag och det känns ju som ungefär den tråkigaste saken jag kunnat gjort en onsdag. Men, man tackar aldrig nej till ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback