Friskis för hela slanten!

De senaste dagarna har jag tränat som en tok! Det finns inte så mycket annat att göra för en arbetslös själ. Igår tänkte jag,Lollo o Moa beställa biljetter till Barcelona. Det gjorde vi inte, dem beställde biljetter till Västerås istället. Vilket nedbyte!

Idag började jag,Kathy och Lollo klippa våran film (fajjrwajjjr), vi dog i skratt framför datorn. Vad höll vi på med på våran resa? vi var sjuka människor. Kanske kör vi en H-unit med filmvisning på bibblo, ICKE! Men den kommer iallafall bli asbra när den är färdigklippt.

Eftersom allt är jättetrist här hemma tänkte jag roa er och mig själv med att lägga upp lite bilder.


Indien




1.pushkar by night
2. Malin ror på Ganges
3. Färgglad kvinna
4. Fezz på Tom&Max rum
5. Spaning i Varanasi
6. Varanasi
7. Gänget framför Tajen
8. Linnea och Ebba på tåget

Nepal





1. Everest beer
2. Everest
3. Vi vandrar i Everest Region, på väg mot Kala Pathar
4. Trekking som FAN
5. Vi uppe på toppen, 5545 m, av Kala pathar. Bakom oss= Mount Everest
6. Tjoppidopp i Kathmandu
7. Nepal
8. Lenny och Yaken
9. Alla brudarna!

Thailand







1. Lollo och Lenny i asballa pingpong hjälmar på Koh Lanta
2. Vi och las Americanoz
3. Båt till Koh Tao
4. Båt till Koh Tao
5. Himmelriket i Bangkok
6. Koh Tao
7. Koh Pangan
8. Kathy på Red Devil/ Koh Lanta
9. Sista kvällen i Bangkok

Där har ni ett axplock av de 70000 bilderna som finns från vår resa. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: U-Dawg straight outta Compton

oj men guuuuu´ va´ fint ni må haft det!*aviz*
nöjd nu?

hehehehehehe

Postat av: moa!

skitsnygga pics nea! kompenserar nästan den där servetten du stal från mig idag på kh...

2008-04-10 @ 00:00:21
URL: http://moetown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback