Time Flies!

Oj, tiden rullar fortare än big May! Har haft fullt upp med att hinna med saker! Kupolen visit med min man, vett och etikett hos kathys brorsa, sagt hejdå till Mallan, tvätt-strykning!

Sitter här och är i extas då min mp3 spelare befinner sig väldigt nära. 90% säker på att den finns att hämtas ut imorgon! YES! Känns lite mer stabilt att dona med den själv och inte att farsan gör det. Skulle väll upptäckt att det enda i mp3n var en talbok. Typ " Hemmets ABC", eller något dylikt. Nej, nu underskattade jag min käre far.
Så länge jag slipper Helges inspelade fjordbrus, gå-på-tur-träningsprogram eller diverse fågelläten. Men somsagt, nu slipper jag oroa mig för det!

Imorgon är det full droppe, full rulle, inge sull på bord! Ska försöka hinna med att klippa mig,packa lite, gå en sväng på stan och inhandla de sista nödvändigheterna, jobba några timmar, käka middag med Päron,syrran+familj. ( Nu fick jag en bild framför mig, då jag sitter vid ett bord och äter middag med stora päron)
Sen på kvällen är alla vänner samlade för vin och sång! Jävlar ja, vilken fezz! Gredos i blodet!

Bärs betyder, för övrigt, bajs på norska. Det är ju faktiskt skitkul. hö..hö...hö..skit..kul..öhhö..

Nä, nu skämms jag igen. Förlåt.

IN FLAMES- ABNEGATION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback