No hasch, no amfetamin!

Jag är absolut inge stressad längre, kanske lite bakis. Men det är allt.

Har mycket att stå i, så det får bli ett kort inlägg! Igår var det "sista festen med gänget"...på ett tag.
Det var underhållande! Singstar och gredos, senare vidare till smutsiga slitage! Åkte hem med mannen på nattsingen!

Toste- Kan inte du gå o släcka lampan i taket?
Linnea- Njae, men jag känner mig lite snubblig nu.

Ja, ni förstår vart min gräns låg den kvällen! Jag passerade den runt midnatt!
Skitkul att de flesta kunde dyka upp, på ett eller annat sätt! Kommer sakna er alla, otroligt mycket! Men i'll be back sooner then you can say flash gordon!

Idag vaknade jag. USCH OCH FY FÖR GREDOS! Gjorde några sista ärenden på kupolen, käkade min sista pizza på ett väldans tag ( tror fan inte Helge är skillad på det. Köttkakan). Köpte godis för 75 härliga riksdaler. GÖTTA DU!
Sen har det blivit fopåll och påfyllning av Mp3's ( jag hann få min mp3!! LYCKAN ÄR TOTAL)

Nu ska jag gå och pussa på min man i 13 timmar till. Sen bär det av mot Oschlo! Om jag inte hinner kludda nå mer här så bjuder jag nu ett:


Adjö

Du kan räkna med mig Uddan!!!

Kommentarer
Postat av: Uddan a.k.a

känns betryggande brushan, right back at ya! hoppas resan of doom gått bra osv... vi hörs och ses!

Postat av: disco-alaz

Angelo, jag ser till att hålla slitage smutsigt tills du kommer tillbaka. Inga probs, jag glider bara ner med blejdsen och går lös på dansgolven.
Adieux.

2007-09-09 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback