Love will turn you around!

krippkrepp, idag steg tempen några grader. Värme mår man gött åt, fuck snömos.
Igår dammade jag av öl skorna för en stund. Uddan klev in. Jonny åkte först jorden runt på 80 dagar, men sen dök han upp. Han är seg, det ska ni ha klart för er!

Eftersom vi är ungdomar i våra glada 18-19 år så är vi, ca, sämst på att komma på roliga maträtter. Ett återkommande scenario i var ungdomshem är taccokväll. Det ustpelade sig i mitt hem, gårdagen till ära. Vi köpte färs så det skulle kunna räcka att göra sig en rock utav det. 1,6 KG IRLÄNDSK FÄRS, BANNE MIG!
Jonny tyckte att han skulle dricka vodka med utspädd flädersaft på våran taccokväll. Det fick han göra.
Erik kom och kolestrolet kunde äntligen skjutas till höjderna. 4 Bobba fett satt sedan ute på altanen och avsmakade lite bärs ( förutom jonny då...) och pratade urminnen, resor och allt annat.

Toste,Mats och SM kom förbi. SM var inte bra på någonting alls. Onyttig och dålig för samhället var han! okloke pojken! Full på en lördag, hur ser det ut?

Idag var jag och käkade en äkta, originell, söndags middag hemma hos Tostes mamma. kött och potät på bordet! Helvete, traditioner är till för att hållas!! Fram med kurbits och knätoffsar! Gott var det iallafall!

Jag är nervis inför Norge. Åker om en vecka! Helge, here we come!
Kommer sakna min man som en galen människa!

Kommentarer
Postat av: Mattias Widlundh

omgwtf NORJE FFS! dope shit hörru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback