KAPPAOW!

Idag tog Mr.Udo körlapp. Grattis till honom! vart lite glidande med hiphop dunk på högsta vojlum.
Färden bar, bland annat, väg till Ica Maxi. Där jag och två andra gamlingar ( jonny och Allan) köpte oss lite götta-fikabrö'. Wienerbröd. Vi är sjukt gamla. Smulor, fyfan!

Angående mp3-spelaren. Mitt hopp vilar fortfarande på giraffens axlar. Alltså, jävligt ostadigt.
Min order är iallafall bekräftad och jag vet att den håller på att göras i ordning för avfärd....
Helvete, detta är spennande! Va´ ni är förväntansfulla allihop! ojoj, det kan jag lova!

Mer smaskens om min kommande mp3-spelares färd genom land och rike kommer.....

Jag har börjat inhandla saker som är billiga i Sverige och förmodligen skit dyra i Norge. Tex, Deo, body lotion, mascara och en massa andra supergrejer!! Jag och min man var på ÖB idag. Är det billiga varor man är ute efter så ska man väll handla ordentligt!

På stadens gator och torg handlade jag också billiga grejer, men inte lika herpes-billigt som det är på ÖB.
Vart lite böcker/skärp på myrornas och en mascara på lindex. Jag och Kathy klagade på att det är så dyrt på myrornas. Men helvete! det är det också. Är det gammalt skrot ska det väll behandlas som gammalt skrot!
skärpning!
Tänk vad mycket kul ni får veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback