brøllopp i byn!

Hej mina vænner!

Det enda som finns på væggarna hær ær bilder på Arne Brimi. Let me tell you a little story about Arne Brimi:
Arne Brimi ær nationalguden i Norge. Han ær mannen, myten. Han ær "The boss". Arne brimi utger sig før att vara en kock, som ær mycket kænd från tv.

Ni kan inte dela alla underbara bilder på Arne. Vi har tagit lite kort på korten. Bland annat: Arne med steken, Arne framfør julbordet-spexandes med ett æpple. Och sjælvklart klassikern: Arne och Svein.
Jo, anledningen till Arne Brimi hysterin hær  ær att han har jobbat hær på Fossheim. Så, vart vi æn går, ser vi Arnes likgiltiga smil. Vi hatar Arne Brimi.

Igår var det brøllopp hær på Fossheim. Vi væntade oss en liten, mysig tillstællning før slækt och vænner. ICKE!
Sjælvaste nobelmiddagen var planerad och det blev en kvæll i kungen och drottningens tecken!
Nær alla rætter var serverade och brudgummen hade hængt av sin sabel ( HAN HADE UNIFORM OCH EN SABEL!!!) Så gick alla kockarna och vi som serverade ut och mottog applåder från alla 128 stycke norrmæn.
Lyxerius!

Efter jobbet gick vi ner till baren dær brøllopsfesten var i full gång. Fri bar. It's a bad day today.
Brudgummen Lars skærde upp brølloppstårtan med sin sabel. Jag blev eld och lågor!

Idag har jag agerat smeagol. Gømt mig i min håla. Stædade æven rum på morgonen, då vaskedamarna behøde hjælp. Gud..det var så kul.

Nu ska jag gå och æta en rå fisk eller något. Piz!

Kommentarer
Postat av: Oa

haha jag va typ den ende i världen som hade rött. Kände mig sjukt löjlig och bytte tröjja på kvällen :D

Postat av: Malin

Hej! Här hemma leker livet. Igår tog jag och Tammy med oss Tp ( det som vi spelade hemma hos dig) och glänste lite ute i Öja. Jag är lixom i Falun nu. Men jag ska dra mig västerut till Oslo snart igen tror jag. Då tycker jag att vi kan mötas upp i oslo om inte du jobbar ihjäl di gi Lom! Puss

2007-10-01 @ 14:23:17
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: matty

fan, sabel är ju sjukt underskattat! ska fan skaffa mig en!

2007-10-04 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback