Yade, før den som gillar sjokolade!

Nu ær jag tillbaka med dunder och brak! Utanfør fønstret dansar molnen jenka. Nu kom det en man som frågade mig på engelska om det finns internet hær. "Nej, jag sitter och spelar harpan" Vafan tror han? MÆNNISKA!
Som ni ser finns det mycket att irritera sig på hær. Ikke sant?
Lom och Norge ær still(chill). Jag gillar Norge. Hær om dagen kom en man och gav mig sitt visitkort och ville att jag skulle arbeta hos honom vid en stor skidanlæggning hær i Norge. Hur ofta hænder sånt i Sverige?
Jag irriterar mig på skifolk dæremot. Dom kommer hit och slaffsar. Utan øverdrift: slafsar. Innebørden av detta ord ær starkare æn ni tror. Idag åkta dem hem. Jag klættrade upp på Lom's høgsta topp och joddlade av glædje!
Vilket ær,næstan,sanning!  Låt mig berætta!

I helgen
hade vi svenskt celebert besøk av Louise Lindblom, kær væn och føljeslagare!
Vi har hunnit med allt møjligt ståhej! Vi har varit i Stryn, Geyranger(?)-Norges vackraste plats jade,jade,jade,
Ætit 3-rætters fossheim hær på hotellet. Førmodligen den finaste maten hon och vi någonsin kommer att æta. UNDERBART! Superkocken serverade oss dessutom. Helt galt!

Idag besteg vi iallafall en bergstopp hær i Lom som ær ca 1500 m øver havet. Det var jobbigt men vackerts!Men ær man i Norge så ær man fan i Norge + att vi lær øva infør kommande Mount Everst klættringar ( vi ska upp till Base camp på våran långtrip) Vi drack sjokolade under lejonklippan!

Det hanns med en hel del till saker men just nu håller jag på o dø av matbrist.. Dessutom ær jag helt osammanhængande! Skæmmes!
Jag sæger nu: Hade!

Kommentarer
Postat av: U-Dawg

hehehehe gay-ranger.underbart.

Postat av: Malin

Linnea, mitt liv står stille. Ordagrant stille. Klockan är fanimig 01,31 på natten och jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. Jag skulle ju till dublin. men jag är i falun. Det känns som om jag backat 10 steg. Ska inte du komma hit och ge mig lite vägledning snart? Har du norskt nummer eller kvar ditt svenska? ÄSch jag provar skicka ett sms på det svenska så får vi väll se om det kommer fram. puss från en vilsen malle som saknar myran

2007-10-10 @ 01:33:15
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: skronken

oslo har fina toppar, kom och kika vettja!

2007-10-10 @ 09:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback