Walkin' on the fresh side of town!

Veckorna rullar på i snabb takt in Lom! Bara en ynka månad kvar! Sen tror jag nog vi stannar i Oslo ( om bara før en dag..trallalala) och hælsar på lite fresh peepz som Skronk och Erkz!

Vi jobbar somsagt. Hela dagarna! Sen sitter vi o garvar med lite folk. Vi jæmfør det norska och svenska språket dagligen! Det kan man aldrig gøra før mycket! Igår kikade jag och D-Rob på "jakten på kjærligheten" ( a.k.a bonde søker fru)
Det ær fett!

Nu har jag æntligen ett norskt nr:
004799372680
( Det ær væll 0047 till Norge?)
Ring mig och sæg: HALLÅ!

Imorgon kommer det tukt mycket folk och det kommer full kalabalik hela helgen! Så det kommer nog inte hinnas med særskilt mycket annat æn jobb! På søndag ær jag fri, då ska jag kika på idol repris! Sen kommer Toste hit! GOUSH va fint det kommer bli! Då ska det khoslas!

PIZ


ps. Det heter Geiranger inte gayranger. Men still!
image269

Så ser det ut dær! Norge is pretty nice!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snart kommer du få höra min ljuva stämma, när du minst anar det. Eller så blir det idag eller imorgon haha =) Pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback