Vad fan sker??

Timmarna i Lom har børjat att sina, snart ær det dags att hoppa upp på en svettig buss. En svettig buss som før en hem till en svettig stad. Mitt hjærta går i 1000 bitar. Jag har inget hopp om min framtid før tillfællet, æven om det finns saker som gør en hoppfull-are. Bruce, Lucia-firande hos Kærran, Indien-Nepal-Thailand resan. Fan, varfør skulle jag bli kær i Norge? Jag ær uppriktigt førbannad på mig sjælv! Lom will hount me down, for the rest of my life.

Taccokvællen var tippelitopp. Mottog kaka med labans på. Det var singstar och det var tequilla. Det var glædje, det var depp. Det var kærlek!

Vi vet fortfarande inte om det blir Oslo. Blir det de så ær det ankomst på torsdag. Blir det inte Oslo ær det hemkomst imorgon. IMORGON

Jag førstår inte. Jaja, vi ses snart mina vænner, som fortfarande befinner sig i Moria.


Kommentarer
Postat av: Oa

HAH! det är dags nu...välkommen till Dalarna, träd in i dimman med oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback