News from Lom!

  1. Igår var Arne Brimi på besøk. Det ær STORT
  2. min mobil ær ca helt paj. Om ni undrar varfør ni inte får några sms ifrån mig! Men ni kan fortfarande skicka till mig o ringa =)
  3. All teknik hatar mig. Mobilen ær sønder, min nya mp3 ær sønder. DRITT
  4. Idag fyller Lovis år! GRATTIS!!
  5. Igår snøade det hær i Lom. Nu ær dock snøn næstan helt borta. Hørde att det snøade i Falun æven. It's raining cat and dogs.
  6. Jag skickade mejl till dig igår Erik M. Men det verkar inte funka. Tell me why?


Jobb snart! Hade


Kommentarer
Postat av: erik m

hej linnea!
skrev du till [email protected]?
jag blev besviken när jag fick veta att du skrivit ett brev, men sen hade jag inte fått något!

försök igen!

Postat av: Malin

Fan, förlåt, jag hann inte ringa dig igår eller idag... but hey! Det blir mer spännande för dig nu... när du inte vet när mitt samtal kommer att ramla in!

2007-10-13 @ 00:03:39
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback