Høst i Lom

Ær något som jag får uppleva, men inte ni! Så kan det gå hær i livet.
Några som har fått smaka på kakan ær den forne gæsten Lollo och min man Toste.
Han kom hit i måndags och det har vart extremt bra på alla sætt o få træffa honom igen.
Vi åkte på tur till Lillehammer med Kathy. Storstan' som ær besatt av 0S-94. Drop it!

Sen har jag visat Lom och bara kooooooooooooooooooooooslat! Vi kækade æven en 5-rætters! Gøtt!
Inte så kul o sæga hejdå, men nu ær det inte långt kvar, beræknad hemfærd, at this moment, ær ca 2 nov.

Idag besøkte jag,kathy o Elena det lokala badet! Det bubblades och det simmades!
Nu ær jag trøtt i benen. Vi rør oss inte så mkt hær...

hejdå!

En sak till- Resa till Indien ær bokad. 9 januari bær det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback