Hej, Jag heter Arne Brimi

Har precis avslutat ett jobbpazz och att dricka en kopp sjokolade!
Nu ær jag trøtt, det ska jag fira med att sova, men FØRST ska jag slæcka eran tørst, mina vænner från ett fræmmande land.

NÆERÅ SOM OM SVERIGE SKULLE VARA FRÆMMANDE LIKSOM? HØHØHØ

Den var inte igår!

Det ær sjukt att sitta hær och lyssna på fulla norska røster som sjunger till "Beat it" med Mike J.
Det ær vært en femma eller två før att få høra. Norskar....

Vi var och klættrade hær om dagen. På med sele, fram mellan træden, Trazan och banane.
Jag kænde mig som Mcgayver, det var næstan så jag byggde mig ett flygplan av två linor och en trædflisa och seglade ivæg.
Man clajmade ( lite klættraruttryck, allright..) mellan træden på olika hinder. Den svåraste (svarta) banan var inte kul. Vi var 4 personer, varav 2 utlænningar, som inte kænde oss som Gøran Kropp længre. 10 meter ovanfør marken, iført ett løjligt sele, hængde man och dinglade på træklossar som svingade fram och tillbaks, "Fångarna på fortet" linor och diverse annat "bus". Men vi klarade alla och kul var det!

Efter detta æventyr åkte vi till "Vianvang" och hælsa på Arne Brimi. Vi hade på oss Hobbit tofflor och gick in i ett hobbit hus. Dær stod Arne Brimi med en rype runt halsen. Det sjælvgoda aset!

Førlåt Arne.

Nu måste jag faktiskt gå och sova. Jobb dag imorgon. På søndag fyller jag somsagt år. Ville bara få det klart før alla.
Och: Hur får man tag på Erkz, ær inte han i Oslo?

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Syster

GRATTIS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FRån oss i bjurs!!!

Kram älskade systra

2007-10-28 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback