Festival sommar

Nu verkar det plötsligt som om det blir både Hultsfred och Roskilde. Vet inte riktigt hur det ska gå till, finansiellt sett, MEN det fixar sig. Jag är så sjukligt överpepp på det hela så jag skulle kunna leva på nudlar och panta burkar resten av sommaren. Japp, för nu lär varenda litet korvöre sparas, sen drar jag på!
Hello Beastie boys, Hello In flames, Hello The killers, Hello Ozzy, Hello smk, Hello red hot chili peppers, Hello 50, Hello Korn, Hello tingsek, Hello Salem al fakir. Ja, listan kan göras lååååååååååååååååååååååång.


Det går åt en hel del pengar this time of year. Men i år kommer det bli värre än någonsin med studenten.
Hitills har jag kommit rimligt undan eftersom jag har två snälla päron. Men det är fortfarande festbiljetter och alkhol som måste betalas ur egen ficka, vilket blir mer än vanligt. Det kan man lova. "Dem" gillar att dra varenda krona ur oss studenter.

Något som är ännu sämre att jag har aldrig varit lika sugen på att köpa kläder( förutom studentkläder och balkläder). Vilket, i stort sett, är en omöjlighet om jag ska kunna få ett drägligt liv.

Tur att man har jobb iallafall! annars skulle man vara ovärdigt fattig eller en ovärdig tattare utav sina föräldrar.
Jobbade igår, det gick riktigt bra, men man är sjukt trött i benen efter en hel kvälls springande.

Idag däremot så stannade jag hemma från skolan för att kunna skriva klart lite skolarbete och sova ut.


Ja, ni ser ju hur givande detta inlägg blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback