1000 kr, tack för den!

Hey

Det känns jävligt fint att man fick en sista gåva från skolan, ett sista studiebidrag. 1050 kr för typ 5 dagar. Och dom dagarna söp man. Underbart!

Igår vart det lite bärs, nationalteatern, beastie boys, simmen, skronken,uddan, altan. Det var mycket trevligt!
Altan är ju ett väldigt kul ord, såg jag nu. Heter det ens altan? jävla ord!

Kom hem vid halv 3 tiden, läste lite ur alkemisten och sedan kom min man hem från jobbet. Vi käkade lite mat och gick o la oss. Vänt på dygnet? icke sa nicke du!

Mycket trevliga ting framför mig nu känner jag! Dock blir det till att jobba hela helgen, men ändå!
Senare blir det lite sthlm och beastie boys, kanske lite arvikafestival. Mycket funky!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback