Välkommen helg!

Veckan har snurrat på. Bzz Bzz, funky fresh!
Vafan har jag gjort då? jag har haft semestran

Vart ute o fräst med Tostes båt en heldag,Träffat Lollo o kathy. Druckit vin med Malin,lollo o katarina på Hatten. Vi beställde in två flarror och var värsta aftär wörk tanterna. Jag var dock pre-work. Gawlsen skulle upp tidigt, jag åkte till slussen där min man och hans vänner befann sig. Karhu och vin senare, plankade vi in på harrys. Det var en trevlig kväll

Igår så var jag på slussen igen (!) med uddan,simmen och meiton. Vi drack lite bärs, lyssnade på irländsk musik och såg pinsamma vuxna klappa i otakt och dansa snett.

Nu blev jag helt plötsligt jättetrött. Detta inlägg blev katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback