Goodbye Falun, Hello Hufvudstad!

image225



Imorgon intar jag, uddan och allan Fort bayard. Fort bayard är alltså Bagarmozzen i allas, vårat, erat,min stad, din stad:  Stockholm.
Nog om det. Vad ska vi då hitta på där?
Jo, vi ska avnjuta ett antal kalla. Kalla glassar, tänker ni då? Ja, kanske det, men framförallt den skummande brygden, gjord på malt. Helt rrrrriktigt, mina vänner: Öl.

Inte nog med det, vi ska bo i ett ghetto med homeboys och gyllene regler. Och på onsdag kväll intar vi, förmodligen knacka som hus, Gröna lund. Dags för The band- Beastie boys!

Efter det kanske vi rumlar in på något schysst hak i staden. Jag, och resten  av de tres hombres, önskar oss sol, vind och vatten. Och vi önskar er, i Falun,några fina dagar. Eller?

Arvika ligger fortfarande och balanserar på den tunna, röda, remmen. Jag hoppas på avgång, för allt som är värt på denna jord. Please niggah´s, join us.

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min man, har mycket att stå i imorgon.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback