FÖR I NATT, I NATT

image239

Hey there, ho there!

Helgen marscherade iväg, i rasande takt. Hej o hå.
Det vart bankelibankers i lördags. Drog dit efter jobbet. Det var trevligt. Hann hinka i mig 1 liter öl och lyssna på när Allan lirade lite schyssta skivor. Vännerna befann sig på plats!
Åkte sen hem, Toste skjussade mig på Rexen. På söndagen steg jag upp vid 10-tiden. Dags för jobb.
Chillade i Torsång, åkte tillbaka.

På kvällen var det, somsagt, personalkryssning. Det var väldigt roligt! Avverkade kareoke hit efter kareoke hit.
Det var gratis fatöl. Mer säger jag inte!

Idag har jag slappat. Kikade på Marie antionette med Toste. Har inte hunnit kika klart på den då jag och papa,mama,moster,Patrik,Lovis och Patriks vän "Joel" åkte upp till Dalhalla. Siktet var inställt på Elvis Costello. Det var en mycket pleasant show. Costello är en grym snubbe med en grym röst.
Nu, här,snart ska jag kika klart på Marie...filmen. Toste kommer väll hit snart.


Hejtå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback