Falling away from me

image240



Onsdag natt it is!

Sitter med någon slags peel-off mask ( köpt från joel-affären: ÖB)
Jag och Toste var en sväng till ÖB idag. Det kändes lite som att komma till en forntida by. Det var fint, i ungefär 5 minuter, sen åkte vi därifrån.

Så att, somsagt, sitter väll och fräter sönder ansiktet med någon slags hulken-mask här, as we speak. Det är bara att börja kalla mig hellboy.

De senaste dagarna har jag och mina kär vän Kathy spenderat framför tv'n. Vi har funnit något, som varit lost en lång tid. Jag pratar om "Glamour". Vilken TOPP-serie. Alla i serien har så tight ansikte att de knappt kan säga "MOTHER,STOP INTERFERING". Vi har blivit ett med Ridge,Taylor,Brooke och de andra underbart,välspelade karaktärerna. Ni vet, skådespelare av hög klass! Jag ska slå en pling till Bergman, tipsa om dessa oslipade diamanter. Ahh..vilka människor!

Vi har även funderat:

Gör dessa människor ( i serien) något annat än har sex eller pratar? De pratar något så oändligt mycket.
Dialogerna tar aldrig slut. Går det aldrig på toa eller sover eller något som vanliga människor gör?



Nog om det, på kvällen kollade jag och Toste på "Blood Diamond". Där snackar, vi på rikigt, om hög skådespelarklass. Leo är mannen. En mycket bra film!

Glamour idag, + Lollo, + räkor,vin och lite sås. Tog sedan min cykel och korsade den förbannade cruisingen.
Dra in några dårar i staden som åker runt i sina bilar, som går sönder efter en kvart TROTS att det blivit polerade i ca 25 år.



Kom till slut till slussen. Där satt Uddan,Oaa och Hägglund. Vart en karhu och lite chill.
Nu ska jag kolla på en spennande avsnitt av DH och imorgon åker jag och min man på spa alá Lennys studentpresent. Be-he-uti-ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback