Dino Dave

image238

Jag var inte ledig igår. Det var en jätte stressig kväll, fast med roligt folk och trevlig stämning!
Drink-Mixern Lenny fick gå lös i båt och hem. Kom iallafall hem till slut, trött som en jew, men gick ändå inte o la mig. Dumt, kan tyckas! kikade på ett mycket spennande avsnitt av Desperate Housewives. Är inne på Säsong 3 nu.

Idag är det faktiskt lite soligt ute. Ingen bedövande värme direkt. Riktig skit sommar i år.
Har iallafall ätit en go frulle, lyssnat på min ljudbok ( Filip och Fredriks bok " Två Nötcremé och en moviebox", som de, även, har talat in med sina egna voices, mycket underhållande!) och legat och slappat i en solstol.

Nu dissade jag dock "värmen" och gav mig in i intrnätet och möjligheternas värld. Jobbet väntar på mig idag. På böljan den blå! Blir nog mycket folk, en solig dag som denna.
När kvällen är hissad och klar, tar jag nog min cykel inåt stadens gator och torg. Allan lirar lite records på Banken. Kanske kilar jag in där en sväng, tar mig en after-work bärs.

Imorgon kanske det blir jobb på morgonen. Torsångs-turen. Isåfall ska jag upp i otta ( ca...09.00) så då blir lördagen en lugn tillställning, för min del.
På kvällen imorgon, söndag den 22, så är det dock personalkryssning. Vilken fest! Det ryktas om att man måste sjunga kareoke. En låt var. Mindre festligt. Är alltid skeptisk, men sånt jag är skeptisk emot brukar alltid turna ut trevligt.


Hejdå mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback