Bloody hell

Goush, varför bloggar jag ens nu? jag vill inte blogga nu. Men ändå gör jag det? dumt, jätte dumt.

Komplicerade Lenny sitter vid datorn. På en rutten tisdag. Den har inte varit helt rutten dock.
Kom hem i ottan efter en trevlig taccokväll hos Uddan. Marcus kom förbi, den gamle räven! =) Lämnade judarna i huset när jag kände ett starkt begär för att bara.komma.hem. Fort gick det. Fort som fan, faktiskt.

Sov kasst, mådde kasst. Pinade mig genom dagen. Åkte sedan till Erik M, han bjöd på middag. Det var ett smart drag från min sida. Jätte god mat och jätte bra sällskap. Jättedåligt "Allsång på skansen", vi längtade liksom efter Markolioo?  Det satte iallafall humöret på en säkrare lina. Linan är dock fortfarande röd och tunn.

Något annat jag kan berätta, är att, dalstuga var jätteroligt. Jag vet fortfarande inte vad som hände? men det var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback