Blä!

image235

hey

Var hemma hos Moe igår med Lollo. Även simon och Malin kom förbi!
Vi kikade på "guds stad". Benny i "guds stad" är väldigt mycket ball.

Annars så går väll det mesta som på räls. Eller, har väll hunnit krocka med en del tåg idag, när jag tänker på det.
Chansen att det blir arvika festivalen är väll ca 10 % stor. Det är lite tråkigt, fast samtidigt händer det en massa skoj här hemma. Om det inte blir Arvika/eller jobb  blir det förmodligen "Parksommar" i Säter på Fredag, Moneybrother,säkert! och salem.

Har slutat som black jack dealer, det kändes mycket ovärt. Hon ville dock att jag skulle jobba på lördag också, men jag är väldigt osugen på det och mer sugen på middag hemma hos Backlund-och sen vidare ut på festligheter.

Idag har jag spenderat tid med min make, för att sedan åka hem till Lollo och spendera tid med mina kvinnor, Ernst och Mat-Tina.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback