"Vill du bli tillsammans med en idiot?"

Hey there, ho there! Det vart självklart en studentkryssning och det kommer bli en fet en.
Ska hajka tillsammans med mallan,maja och emma så det blir inte fy skam det.

Idag på Textkommunikationen så snackade vi faktiskt om att blogga. Om det är "ute eller inne".
För min del så tycker jag bara att det är kul att skriva av sig. Det kanske inte är någon som uppskattar den eller bryr sig ett smack om vad jag gör i mitt liv men det är inte så att jag eftersträver det heller.
Det är skoj att skriva och jag vill ju kunna minnas lite av mitt liv ( jag är för slö för riktig dagbok nu för tin).
Sen om folk gillar den så är det ju bara positivt! Jag tycker själv att "blogg-världen" är väldigt överskattad och lite insnöad sådär men som vår lärare Johanna sa så kommer nog bloggarna ta över en stor del av det svenska media utbudet.

Yeah yeah,
nog med the serius buisness. Idag var jag hos tandläkaren och jag hade inte hon med mustachen längre!! lyckan var total. Jag hade en ung kille som hette Sebastian som dessutom inte börja grina för att jag hade en piercing( som musctah-lady har gjort de senaste åren) Mina tänder såg mycket bra ut men jag hade två små hål som "sebbe" (japp) tyckte jag skulle laga så jag slapp pröjsa för dom nästa år. Och det håller jag med om!
Träffade sedan Maria, käkade på american take away-FETTO! sen kika vi på stan. Jag inhandla en adidas tröja och sen drog vi hem till Marylou och kollade på "Eva och Adam"- den med barnen. Jag fick mig en hel goda skratt. En underbart värdelös film som är bäst.

Nu börjar jag sakna min man en hel del! Norrland, bloody Norrland.
Jag ska aldrig börja jobba där!

Kommentarer
Postat av: mallebralle

Jag uppskattar din blogg

Postat av: matty

word up!

2007-01-18 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback