To go or not to go

Sitter och mår psykiskt dåligt över studentkryssningen. Ska man åka eller inte?
Vi snackar en kryssning till tallin-sjukt överpris. Festa med massa svettiga studenter på en båt.
Om jag tjatar på mina föräldrar kanske dom betalar men det blir fortfarande dyrt att köpa alkohol och mat...och dessutom känns det som om dom skulle kunna lägga ut den kosingen på nå roligare till mig.
Och det blir inte bättre när en hel drös är väldigt osäkra eller inte ska åka....

Men det känns ju lite som ett måste, och det är ju förmodligen väldigt roligt..

mhhhhhmmmmmmmm...

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du kommer åka, det vet jag :)

Postat av: Malin

Gissa vilka som fick den sista B-hytten för 4a personer ;)

2007-01-17 @ 19:07:55
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback