Mini bites

BÄSTA SAKEN IDAG: första tuggan av den första måltiden på dagen- Makaroner och korvstroganoff.
NÄST BÄSTA SAKEN IDAG: Första glaset med mjölk
SÄMSTA SAKEN IDAG: Allmänt trött och bakis.

Igår var jag på club etage och upptäckte för första gången det lilla dansgolvet. 90-tals hitsen sprudlade gladeligen ut ifrån högtalarna och jag var jävligt glad! Folk man kände, folk man kände igen och folk man aldrig sett förr. Åt sedan upp en cheeseburgare. Måste varit rekord för jag tvivlar på att uppätningstiden var längre än 2 min.

Vakten som står utanför banken är däremot en stor tönt!

Efter Etage igår halvsprang jag hem till sM och vi kollade på OC. Jag minns dock inte så mycket av avsnittet så jag får nog tanka det. Sen kom Toste och vi vandrade hem till han. Idag såg vi en sjukt lång film om koreanska kriget. Det var inte så kul som det låter.

Wolfmother- White unicorn


Kommentarer
Postat av: matty

lilla dansgolvet for the win!(:

2007-01-28 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback