Let's stjärt

Fredags kväll, fredagskväll.

Skola idag ( ovanligt?) Startade upp fint med media och text kommunikation. Riktigt roliga lektioner. Ante skrev om det rånande geniet. Sen käkade vi gröt och jag höll på att avlida i kväljnings attacker när vi pratade om en viss människas knöl. Inte ett trevligt samtalsämne vid matbordet. Fü hölvede.
Sen så vart det en liten sammanslagning med Kultur på religion B lektionen. Maggan Haggan skulle presentera sig för de nya eleverna och var djupt orolig över om vi i klassen "kände" dom.
Och ja, eftersom det var kathy,erik, bögohls och backlund bla.Föredetta klasskamrater och bästa vänner. Maggan är trög, fast hon kan ju inte veta allt.

Efter plugget gick jag,backlund och kathy en svängom på stan. Jag köpte en prelle till Toste och beställde ansiktbehandling+ansiktsmassage tills nästa fredag. Det kommer bli GUDOMLIGT.

En snöig falu kväll som denna har jag spenderat med de tu två. Kathyli och lolla. Vi kollade på let's dance och skrattade åt "Let's dance"-Patriks nya flin. Han ville showa us his side of the case.
Efter let's dance zappade vi vidare och hamnade helt otippat på Tv4 film där dom visade "jägarna".
Tung, halvdålig film där det sympatiserades hårt med Mr.Ove.

Uppladdning för imörrn då lolla ska ställa till med fest och ståhej.

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback